21 oktober 2011

fredagsinspiration

Älskar detaljerna i det här rummet, speciellt 50-talsporträttet på väggen! Rätt så otippad blandning, det lite råa ruffa och så den vackra kvinnan.
Bilden är tagen från en fransk tidning har jag för mig.



Har lite brådis. Ska iväg och hämta maken på flyget. Han har varit borta i nästan tre veckor så det blir mysigt att ses (fast vi har pratat med varandra i telefon flera gånger per dag fniss..)!!
Men först blir det en tur till Malmö med dottern. Granit och IKEA är det som gäller för mig, sen vill väl dottern kika på lite kläder kan jag tänka mig!
Ska inte jobba alls idag då jag gått och fått tennisarmbåge och har fasligt ont i armen, hmm, jag hoppas det går över snabbt! Förutom jobb så har jag massor med projekt jag vill börja med!

En härlig fredag önskar jag er!

4 kommentarer:

Norr om Köpenhamn sa...

Urläckert vardagsrum.....allt får gärna flytta hem till mig :o)
Låter skönt med ledig dag, det har jag också. Ska fortsätta mitt stora barnrumsprojekt och några andra små, så det blir fint tills vi ska ha gäster imorgon ;o)

Så jättefint du hade dukat under pergolan!!
Ha en riktigt skön helg :o)
Kram
Ulrika

Lena sa...

Hoppas ni hade en skön Malmödag och att armbågen inte ställde till det för dej!

Ja, det var ett härligt rum med en massa fina detaljer!

Ha en fin helg, Camilla!

Kramar

TrädgårdsPrinsessan - Annika sa...

Hej!

Hoppas armbågen blir bättre fort! IKEA... åh, den som kunde ta en sväng dit :-) men 30 mil enkel väg är ju rent löjligt... Hoppas ni fyndade mycket fint.

Här har vi ett lätt pudertäcke idag. För mig får det gärna bli snö :-) Gillar det också, förutom trädgård :-) Det tristaste är väl tiden emellan när det bara är grått och kallt...

Ha en fin helg!
/Annika

Anonym sa...

Hej Camilla,
Vilken härlig blogg du har! Älskar stilen som är på bilden och skulle gärna ha alltihop hemma hos mig! Men jag försöker att hejda mig och låta stilen växa fram för att passa huset...
Ha en fin helg!
/Susanne