13 juni 2012

svart/vitt

Svart/vitt, inte så somrigt...
Jag kikar in hos er nu och då, men min egen blogg har som vanligt varit väääldigt vilande som ni märkt.
Har kastat mig in i fotograferingens värld ännu mer, har hittat ett nytt utryckfforum där jag får leka med min kreativitet på "gamla" dar..
Underbart! Vill bara lära mer och mer och mer...
Suktar efter en ny kamera, snart så..
Finaste dottern passar bäst framför kameran, jag bakom.
(och nej, hon är inte bättre i sin rygg, tvärtom, men hon kämpar på, och vi tar dagen som den kommer)
Nu vet ni vad jag pysslar som mest med, och tidningsjobb däremellan.







Ha det bra fina ni!
Kram




1 kommentar:

Gardenhouse sa...

Såå fina bilder! Roligt att hitta nya uttryckssätt.
Hoppas hennes rygg snarast blir bättre, stackars tösen.
Önskar er en fin avslutning på veckan.
Kram Sussi