5 april 2013

Fredag igen!


oops vad tiden rusar på!
Då vädret varit härligt och våren ÄNTLIGEN är här på riktigt har jag inte suttit vid datorn mycket. Har spenderat så mycket tid utomhus som jag kunnat, för himmel vad jag har längtat efter solens värmande strålar!
Jag och maken funderar på projekt igen som tar en del tid i anspråk, annars är det mesta som vanligt här. Påsken var lugn och skön helt utan måsten, skönt.
Fika med vänner och lite konstrunda med den här vännen hann jag med,  mysigt!
Hoppas ni alla hade en fin påskhelg!


Ska försöka kika in hos er fina bloggvänner under kvällen och se vad ni haft för er!
Ha en fin fredag!
Kram!

7 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Vansinnigt snyggt foto!!!!
Här njöt vi också av en lugn skön påsk.
Trevlig helg till dig!
Kram /Maria

Åse sa...

Men jisses vilken bild , jag blir alldeles lyrisk. Även här var påsken lugn och skön, lite konstrunda, lite goa vänner och mycket bara vara.

Ha en skön helg , kram till dig

Johanna sa...

Tappar helt andan av det supervackra fotot du visar oss idag!

Ha en underbar fredag!!

Kramis Johanna

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad jag tycker om dina bilder! Vilka fina påskbilder :) Jag hittade tussilago idag, underbart! Stor varm kram!

Unknown sa...

Håller med de andra såklart - underbar bild!

Jätteroligt att du tycker om mina ljus...

Kram

Annas röda stol sa...

Underbar bild!! Nu är det en härlig tid framöver. Ha en bra helg och vi hoppas på finfint väder :)) Kram Anna

CreandoPhoto sa...

Så jättehärligt att få njuta av solen. Det ska vi verkligen passa på att göra, för rätt vad det är blir det snö igen :)

Japp, positiviteten själv har talat.... :)

Ha en riktigt fin helg!

Kramar