24 augusti 2013

Snart höst


Lördag morgon och alla sover fortfarande. Vi har besök norrifrån och då blir det ju gärna sena kvällar, inte mig emot då jag älskar att ha besök! Idag åker de vidare norrut och då börjar det nog kännas som vardag här igen. Slut på sommarbesök, skolan har börjat för yngste sonen, föräldramöte inbokat, träningar och läxläsning sätter igång..
Kan ju vara helt okay med vardag med, men jag ser verkligen inte fram emot tiden som närmar sig, vintern...huvva!!!
MEN, hösten här är lång och kan vara sååå fin, så nu håller jag tummarna för brittsommar med ljumma dagar vid havet och ute i naturen!






Hoppas ni får en härlig fortsättning på helgen!
Kram till er!

7 kommentarer:

Maria O. sa...

Vilka fina bilder! Du fångar verkligen din dotter på ett helt fantastiskt sätt. Höst ja, det är i alla fall min favoritårstid även om jag vet att många inte håller med mig.
Och jag läste om dina fotofunderingar och om lusten att fota människor. Av en händelse fick jag chansen att fotografera ett bröllop tidigare i somras. Ett uppdrag som egentligen var för stort för mig men som jag bara inte kunde säga nej till och jag säger bara oj oj oj så roligt det var! Ta chansen om du får den. Våga! Jag har nyligen upptäckt den fantastiska glädjen i att fotografera människor, alltså inte bara de här hemma i familjen, och det är otroligt roligt.
Kram Maria

åse sa...

Vilka vackra bilder på din vackra dotter. En lång höst önskar jag också mig med fina dagar. Blir den bara så är det ljuvligt med alla färgskiftningar.

Kram

Jane, Lyckliga Hem sa...

Vilket vackert skogsrå!
Underbara fina dottern.

Hoppas att ni har det bra och att ni får må bra.
Så härligt med norrlandsbesök :)

Kramar Jane

Sofia sa...

Ja men, visst är väl hösten härlig! Särskilt om den, som du säger blir varm och solig... =)
Fantastiska bilder!
Kramis Sofia

Lottas Fotografi sa...

Hej! Tack för kommentaren hos mig! Den gjorde att jag hittade hit till dina fina bilder och blogg. Ska kika vidare här nu. Och jag kommer garanterat tillbaka!
Kram Lotta

LissenTo sa...

Ljuvliga bilder på din dotter, så mjuk, skirt och somrig känsla

Amanda sa...

Verkligen fina bilder! Du är riktigt duktig på att fota!